تبلیغات اینستاگرام؛ راهی برای افزایش نرخ بازدید2021-12-11

ترفندهای افزایش بازدید پست اینستاگرام 13 مورد

تعامل پست ها در اینستاگرام تاثیر هیجان انگیزی بر روی فعالیت تجاری شما در یک شبکه اجتماعی دارد. بعد از اینکه محتوای خود را منتشر کردید در انتهای محتوای خود از مخاطبانتان بخواهید که برای شما کامنت بگذارند و پست شما را لایک کنند. حتی گاهی اوقات پست سوال یا نظرسنجی آماده کنید و از مخاطبانتان بخواهید که برای شما کامنت بگذارند. ایجاد تعامل با مخاطبان می‌تواند تاثیر زیادی در افزایش بازدید پیج اینستاگرام شما داشته باشد. هشتگ‌ها ابزار بسیار قدرتمندی برای افزایش بازدید پست اینستاگرام هستند. انتخاب هشتگ‌های مناسب به شما کمک می‌کند محتوای خود را به مخاطبانی که هنوز شما را نمی‌شناسند، نمایش دهید.

تبلیغات فروشگاهی اینستاگرام، کاربران را به صفحه توضیحات محصول در اینستاگرام هدایت می‌کنند. افراد، پس از بررسی محصول می‌توانند توسط نسخه موبایل وب‌سایت، کالای خود را خریداری کنند. برای راه‌اندازی این تبلیغات باید ابتدا کاتالوگ فروشگاهی خود را در اینستاگرام ایجاد کنید. درنهایت، نکته مهم این است که حتی اگر دامنه‌ای را تبلیغ می‌کنید که مالک آن نیستید، همچنان سیاست‌ها و قوانین گوگل ادز برای شما اعمال خواهند شد.

استفاده از استوری‌ها و ریلز

همکاری کمک می کند که محتوای شما توسط مخاطبان تازه دیده شود، بنابراین بازدیدها را افزایش می دهد. با اینفلوئنسرهای مرتبط کار کنید، یعنی کسانی که بازار هدفشان متناسب با بازار شماست. حمایت آنها ممکن است بینندگان را به خود جلب کند و اعتبار را افزایش دهد. و ترکیب برندهای مکمل به شما امکان می‌دهد مخاطبان خود را به اشتراک بگذارید و مشخصات یکدیگر را ارتقا دهید.

فالوورها را به بخش‌های مختلف پیج ارجاع دهید

وقتی صحبت از تبلیغات در اینستاگرام می‌شود، باید این را در نظر بگیرید همه صفحات از روش‌های مختلف تبلیغات استفاده می‌کنند اما همه آن‌ها دیده نمی‌شود! تبلیغات حرفه‌ای و قدرتمند به افزایش بازدید در اینستاگرام، افزایش لایک، افزایش کامنت، افزایش تعامل و در نهایت افزایش درآمد برای کسب ‌و کارها کمک زیادی می‌کند. یکی دیگر از دلایل موفقیت تبلیغات اینستاگرام، انتشار در زمان مناسب است. بهترین زمان برای تبلیغ در اینستاگرام را پیدا کنید تا شانس موفقیت خود را چندین برابر کنید. اولین موردی که در مورد افزایش بازدید در اینستاگرام باید در مورد آن صحبت کنیم، محتوا است.

زمانی که کاربران محتوای تولید شده را لایک کنند، کامنت بگذارند، با دیگران به اشتراک بگذارند و در صورت نیاز به اطلاعات آن محتوا، آن را ذخیره کنند درصد تعامل کاربر با پست شما بالا می رود. هر چه محتوایی که تولید می کنید بهتر و جذاب تر باشد، لایک و کامنت و احتمال share شدن آن بالاتر خواهد رفت؛ در نتیجه، بازدید پیج شما هم بیشتر می شود. فعالیت همیشگی پیج شما، باعث می‌شود که اینستاگرام بیشتر به شما بها داده و پیج شما را مهم تلقی کند. از دید کاربران نیز، پیجی که فعالیت مداوم دارد، نشان از تداوم کار، سخت کوشی و تلاش برای ایجاد محتوای مناسب را خواهد داشت. پس به جای اینکه در یک روز از هفته بیش از حد فعال باشید و سایر روز‌ها فعالیتتان کم شود، جلوگیری کنید.

این کار باعث می‌شود تا فالوورها زمان بیشتری را صرف گشت‌وگذار در صفحه‌ی شما کرده و در نتیجه با محتوای بیشتری از شما آشنا شوند. برای پیدا کردن ترندهای روز، بخش Reels را در اکسپلور اینستاگرام بررسی کنید و ببینید چه موسیقی‌ها، چالش‌ها و افکت‌هایی در حال حاضر مورد توجه کاربران قرار گرفته‌اند. همچنین می‌توانید از صفحات ریلز‌ساز حرفه‌ای که در حوزه‌ی کاری شما فعالیت می‌کنند، الهام بگیرید. پست‌های اینستاگرام می‌توانند تا 30 هشتگ و استوری‌ها تا 10 هشتگ داشته باشند. روش‌هایی که در این مقاله معرفی شد به شما کمک می‌کنند تا بازدید‌ پیج اینستاگرام خود را افزایش دهید.

اغلب ساعت فراغت افراد که به بررسی پست های اینستاگرامی می پردازند انتهای شب است. بهترین راهکار برای اینکه تمام افراد در هر موقعیت زمانی و مکانی بتوانند از ویدیو های شما بهره ببرند قرار دادن زیرنویس برای آن ها است. اما برای شناسایی مخاطبان ابزارهای زیادی وجود دارند که بهترین آن ها ابزار اینسایت اینستاگرام است که تنها در اختیار پیج های تجاری قرار داده است. همچنین امکان انتخاب استوری، فید یا هر دو برای نمایش تبلیغات وجود دارد. هنگامی‌که مخاطبان هدف خود را مشخص کردید، فیس‌بوک راهنمایی مانند تصویر زیر در اختیار شما قرار می‌دهد که در آن مشخص شده است مخاطبان هدف شما تا چه اندازه گسترده یا خاص هستند. بهتر است مخاطبان را طوری تنظیم کنید که در طیف سبز رنگ قرار بگیرند.

بنابراین، همیشه محتوای جدید و خلاقانه تولید کنین تا توجه کاربران حفظ بشه. انتخاب فرمت مناسب تبلیغات به هدف کمپین، نوع محتوایی که می‌خواین ارائه بدین و علایق مخاطب هدفتون بستگی داره. مثلاً اگه هدف شما تعامل بیشتره، استفاده از ریلز یا استوری می‌تونه مؤثر باشه. اما اگه بخواین اطلاعات بیشتری در مورد محصولاتتون ارائه بدین، تبلیغات کاروسل یا مجموعه‌ای گزینه‌های بهتری هستن.

می‌توانید از ابزارهای مختلف برای  زمان‌بندی ارسال محتوا استفاده کنید. با استفاده از این داشبورد حرفه‌‌ای می‌توانید محتوای خود را برای انتشار زمان‌بندی کنید. در آخر هم بهتر است از مخاطبان خود بخواهید که اگر از اکسپلور یا هشتگ وارد پست شما شده‌اند، شما را فالو کنند. در آخر هم پیج خودتان را منشن کنید و یک کال تو اکشن از مخاطبان خود داشته باشید.

با توجه به تعداد فالور‌هایتان، چند هشتگ کوچک، بزرگ و متوسط انتخاب کنید. آن‌ها می‌توانند با معرفی شما و بیزینستان، حجم زیادی از ویو، فالوو و درآمد را برایتان به ارمغان بیاورند. آن‌ها از طریق سوال کردن، تعریف کردن، نقد کردن و گفتن تجربه خود از محصول یا خدمات با شما تعامل برقرار می‌کنند. ریلزها ویدیوهای سرگرم‌ کننده‌ای هستند که می‌توانید با فالوورها در حساب اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید. آن‌ها صدا، افکت‌ها و ابزارهای خلاقانه‌ای دارند و می‌توانید آن‌ها را منتشر کنید تا شانس دیده شدن خود در اکسپلور را افزایش دهید.

بازدید اینستاگرام شامل بازدید پست و igtv و همچنین بازدید لایو و استوری است. اگر به دنبال خرید بازدید لایو هستید حتما توجه داشته باشید در کنار خرید بازدید برای شروع فعالیت پیج تان و اعتبار بخشیدن به برندتان موارد زیر را نیز رعایت کنید تا افزایش فالوور شما واقعی و ماندگار باشد. این قابلیت علاوه بر افزایش دیده شدن در اکسپلور، می‌تواند در زمانی که کاربران علاقه‌مند به جستجو درباره یک موضوع خاص هستند و یا حتی هشتگ خاصی را دنبال می‌کنند، کمک کند تا پست‌های شما دیده شوند.

Contact Us
https://www.hamyarit.com/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%9b-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1/
Email: info@www.hamyarit.com
Phone: 09145622900
, iran, iran

جمله‌ی اول کپشن شما، باید به گونه‌ای باشد که توجه مخاطب را به راحتی جلب کند و مخاطب را مجاب کند تا بقیه‌ی کپشن شما را بخواند و پست شما را با دقت ببیند. پس برای جمله‌ی اول وقت بگذارید و جملاتی خلاقانه پیدا کنید تا در جمله‌ی اول استفاده کنید.به عنوان مثال می‌توانید از جمله‌ای مانند “ادمین عجب کپشنی نوشته” استفاده کنید. بعد از اینکه پیج خود را بیزینسی کردید، دسته بندی شغلی خود را انتخاب کنید. فالوورهای فیک، تله‌هایی هستند که اخیرا دامن‌گیر پیج‌های اینستاگرامی شده‌اند. فالوورهای فیک مثل مارهای خوش خط و خالی هستند که در ظاهر زیبا به نظر می‌آیند اما در باطن پیج شما را نابود می‌کنند. با آزمایش A/B و بررسی آمارهای دسترسی و تعامل، محتوای تبلیغاتی رو بهینه کنید.

این پست ها همچون استوری های تعاملی تاثیر زیادی در جذب مخاطب هدفمند و افزایش بازدید پست دارد. درواقع بهترین زمان برای انتشار پست در اینستاگرام، زمانی است که مخاطبان شما آنلاین هستند. اما به‌طور کلی صبح‌ها و عصرها بهترین زمان برای انتشار پست در اینستاگرام هستند.

این نوع تبلیغات می‌تواند برای هدف‌گیری مجدد مخاطبان (ریتارگتینگ)، ایجاد آگاهی از برند یا دستیابی به اهداف خاص (مانند تبلیغات برای مخاطبانی که به دنبال محصولاتی مشابه محصولات شما هستند) استفاده شود. برای تبلیغات در موتور جستجو، باید کمپینی در گوگل ادز راه‌اندازی کنید. با انتخاب کلمات کلیدی مناسب، تبلیغات شما برای کاربرانی که آن عبارت را جستجو می‌کنند، نمایش داده می‌شود. با توجه به اینکه ۸۸.۰۲ درصد از جستجوهای کاربران در آسیا در گوگل انجام می‌شود ( Statcounter)، تبلیغات در این پلتفرم می‌تواند تأثیر بسزایی داشته باشد.

{

۱۳- کمک از تبلیغات و اینفلوئنسرها

|}

علاوه بر این، می‌توانید تنظیمات تبلیغات خود را به‌گونه‌ای انجام دهید که در کامپیوتر و تبلت نمایش داده نشود. همچنین نوع مخاطبان و موقعیت جغرافیایی قابل تنظیم است و می‌توانید پیشنهاد قیمت را نیز تغییر دهید. تبلیغ پیج اینستاگرام در گوگل ادز امکان‌پذیر است، البته تبلیغ‌کننده باید لینک موردنظر را خودش انتخاب کند. پس از اینکه کاربر، لینکی از اینستاگرام را برای بار اول باز می‌کند، از او سوال می‌شود که آیا لینک در اپلیکیشن اینستاگرام یا مرورگر باز شود.

ما سعی می‌کنیم روش‌های مختلف افزایش و جذب فالوور در اینستاگرام را توضیح دهیم. همچینن تاثیر اینستاگرام در سئو سایت را هم مورد بررسی قرار خواهیم داد. سئو اینستاگرام چیست - این اصطلاح برای مجموعه اقداماتی اطلاق می‌گردد که به کمک آن‌ها بتوانیم بیشتر در شبکه اینستاگرام دیده شویم و بتوانیم جذب فالوور اینستاگرام به صورت ارگانیک کنیم. هر چند عبارت سئو اینستاگرام به کل غلط رواج یافته، اما باید با آن کنار بیایم و اقداماتی که در نهایت منجر به بهینه سازی پیج اینستاگرام می‌شود، آشنا شویم. افزایش تأثیرگذاری رسانه‌های اجتماعی به برنامه‌ریزی استراتژیک، مشارکت مخاطبان و انطباق محتوا با نقاط قوت پلت‌فرم نیاز دارد تا صرفاً انتشار مداوم. می‌توانید با بهینه‌سازی تصاویر، تعامل با بازدیدکنندگان و استفاده صحیح از ابزارهای پلتفرم، نمایه رسانه‌های اجتماعی خود را افزایش دهید و مخاطبان بزرگ‌تر و درگیرتری ایجاد کنید.

از آنجایی که افزایش بازدید اینستاگرام، تاثیر مستقیمی بر روی میزان فروش پیج‌های کاری می‌گذارد، بسیار از صاحبان کسب و کارها به دنبال روش‌های میانبر برای این کار هستند. مطمئنا همین الان که شما دارید این مقاله را می‌خوانید، افراد زیادی درحال کسب درآمد از پست‌هایشان هستند. در ادامه این پست قصد داریم روش‌های کاربردی و سریع افزایش بازدید پست و استوری اینستاگرام را به شما آموزش دهیم. در این راهنمای اموزش بالا بردن بازدید پیج اینستاگرام، سعی کردیم تمامی نکات مهم برای افزایش بازدید اینستاگرام را در اختیار شما قرار دهیم.

قطعا دیدن ویدئو و ارتباط برقرار کردن با آن برای اکثر مخاطبان راحت تر است تا سایر انواع انتشار پست و دلیل آن آمار و ارقامی است که تحقیقات نشان می دهد. تبلیغات اینستاگرام را می‌توان از طریق «Ad Manager» فیس‌بوک پیکربندی کرد. علاوه بر این گزینه‌هایی برای تبلیغ مستقیم پیج در اینستاگرام وجود دارد. «Ad Manager» برای تبلیغ‌کنندگان پیشرفته‌تر و کمپین‌های بزرگ‌تر مناسب است.

وجود تعداد بالای فالوور در نگاه اول ممکن است وسوسه‌کننده به نظر برسد، اما واقعیت این است که فالوورهای فیک و غیرفعال هیچ ارزشی برای صفحه اینستاگرام شما ندارند. علاوه بر این زیرنویس‌ها می‌توانند باعث شوند تا زمان تماشای ویدیوهای شما افزایش پیدا کند، زیرا کاربران برای خواندن زیرنویس‌ها، مدت زمان بیشتری را صرف تماشای ویدیو خواهند کرد. برای زیرنویس‌گذاری روی ویدیوها، می‌توانید از از اپلیکیشن‌های ادیت ویدیو کمک بگیرید. ممکن است وسوسه شوید که در هر پست، دنبال‌کنندگان را به خرید محصول یا استفاده از خدمات خود ترغیب کنید. هرگز دنبال‌کنندگان را مجبور به خرید محصول خود نکنید و تنها از جنبه‌های مثبت محصولاتتان نگویید. اگر آن‌ها به محصول شما علاقه‌مند شوند، بدیهی است که دوباره باز خواهند گشت و از برند شما خرید می‌کنند.

برای مثال، اگر مخاطبان شما دانشجویان هستند، احتمالاً ساعات عصر یا اوایل شب زمان مناسبی برای انتشار محتوا خواهد بود. از طرف دیگر، برندهای تجاری ممکن است صبح‌ها یا زمان استراحت ناهار را هدف قرار دهند. هر‌چند وقت یک‌بار داستانی مرتبط با پست‌های قبلتان بسازید و آن‌ها را در استوری ری‌پست کنید. برای مثال اگر فالووری از شما راجع‌به بهترین حرکات شکم می‌پرسد و شما قبلا پستی درمورد آن ساخته‌اید، در استوری سوال او را منتشر و پست خود را در ادامه ری‌پست کنید. ورود به اکسپلور اینستاگرام است که برایتان درآمد، مخاطبان جدید و افزایش بازدید همراه می‌آورد.

برای این منظور، ترکیبی از هشتگ‌های پرطرفدار (که معمولاً رقابت بالایی دارند) و هشتگ‌های خاص‌تر و مرتبط با حوزه فعالیت خود را به کار بگیرید. می‌توانید با برندهایی همکاری کنید که مخاطبان هدفشان با شما مشابه است اما رقیب محسوب نمی‌شوند و یکدیگر را در صفحات خود معرفی کنید یا کمپین مشترک راه‌اندازی کنید. همچنین با انتشار پست‌های ارزشمند که توسط کاربران به اشتراک گذاشته شود، پیج خود را تبلیغ می‌کنید. این پست‌ها باعث می‌شوند به صفحه اکسپلور نیز راه یابید و مخاطبان بیشتری را جذب کنید. در تبلیغات تصویری اینستاگرام، کسب و کارها از یک تصویر برای تبلیغ پیج اینستاگرام، برند، محصولات و خدمات خود استفاده می‌کنند. این تبلیغات برای کمپین‌هایی مناسب است که پیام را در قالب یک تصویر واحد منتقل می‌کنند.

اگر در زمینه خوراک، پوشاک یا لوازم بهداشتی فعالیت می کنید و موضوع ترند روز کرونا است با استفاده از ارتباط دادن محصولات و خدمات خود با موضوع ترند روز پستی منتشر کنید و از هشتگ کرونا هم در کنار آن استفاده کنید. با خرید کامنت در اینستاگرام می توانید اکانت خود را پرطرفدار نشان دهید همچنین به سوالات متداول مخاطبانتان در قالب کامنت پاسخ دهید. برای بیشتر دیده شدن پست های خود می توانید از اینفلوئنسر هایی که در حیطه کاری شما فعالیت می کنند کمک بگیرید. به عنوان مثال از آن ها بخواهید بگویند چه نوع پستی را بیشتر می پسندند و یا در رابطه با چه موضوعی بیشتر دوست دارند محتوای منتشر کنید.

این فرمت به کاربران این امکان رو می‌ده که مستقیماً از طریق تبلیغ، محصولاتتون رو بررسی کنن و حتی خرید کنن. این نوع تبلیغات برای برندهای فروشگاهی یا کسب‌وکارهایی که محصولات متنوعی دارن، انتخاب مناسبیه. می‌تونین یه مجموعه جذاب از محصولاتتون رو تو یه تبلیغ نمایش بدین تا کاربرا راحت‌تر خرید کنن. تو این روزگار دیجیتال، شبکه‌های اجتماعی به ستون اصلی استراتژی‌های بازاریابی مؤثر تبدیل شدن.

    {
  • در آخر از شما می‌خواهیم که سوالات خودتان را در بخش نظرات از ما بپرسید و اگر تجربه خاصی در این زمینه دارید، با ما در میان بگذارید.
  • |}
  • اینستاگرام یک پلتفرم بصری است و تصاویر یا ویدیوهایی که از نظر گرافیکی جذاب و حرفه‌ای باشند، شانس بیشتری برای جلب توجه مخاطبان دارند.
  • {
  • تنها تفاوت این اکانت ها در میزان دسترسی آن ها به ابزارهای تحلیل رشد پیج است.
  • |}
  • محتوای باکیفیت و سرگرم ‌کننده، بهترین راه برای ایجاد پیوند با فالوورها و گسترش مخاطبان است.
  • {
  • با تحلیل این داده‌ها می‌توانید زمان ایده‌آل برای انتشار محتوا را شناسایی کنید و از این ترفند افزایش بازدید پست اینستاگرام نهایت بهره را ببرید.
  • |}
  • همیشه پست و استوری‌هایی منتشر کنید که کاربران را دعوت به انجام کاری می‌کند؛ همان کاری که برای کسب‌وکارتان یا صفحه اینستاگرام مفید است.

اگر پستی در اینستاگرام پیدا کردید که به برند شما یا هر موضوع جالب دیگری در آن لحظه مرتبط است، می‌توانید آن محتوا را تحسین کنید یا پیشنهادی در مورد آن ارائه دهید. پس اگر پیج شما تقلبی به‌نظر بیاید، حتما آن را آنفالو می‌کنند و از خدمات یا محصولاتتان استفاده نخواهند کرد. یک پیج با هزار فالوور و بازدید واقعی، بهتر از پیجی 20 هزارتایی با دو‌ هزار فالوور و ریچ واقعی است. همیشه یک نکته جذاب را برای کپشن کنار بگذارید تا افراد برای خواندن آن کنجکاو شوند.خط اول کپشن را با دقت بنویسید؛ زیرا قلاب کار است.در کپشن از کاربران سوالی بپرسید که آن‌ها را به کامنت‌گذاشتن نوشتن تشویق کند. اگر نمی‌دانید چطور یک پیج مناسب انتخاب کنید، پلتفرم جریان با لیستی بلندبالا اینجاست تا به شما کمک کند. کافیست از تبلیغات تعرفه‌ای استفاده کرده و در دسته‌بندی‌های جریان، حوزه مورد‌نظرتان را انتخاب کنید تا پیج‌های مرتبط را ببینید.

تبلیغات شاپینگ، یکی از روش‌های تبلیغات پولی ترکیبی است که به راحتی به مشتریان بالقوه دسترسی پیدا می‌کنید. برای مثال، اگر عبارت «رزرو هتل در کیش» را جستجو کنید، تبلیغات سایت‌هایی مثل اسنپ‌تریپ یا فلای تودی در نتایج نمایش داده می‌شود. اگر با مفاهیمی مانند پرسونای مخاطب یا تقسیم‌بندی بازار آشنا باشید، راحت‌تر متوجه می‌شوید که چطور هدف‌گذاری دقیق می‌تواند نتایج را بهبود ببخشد و تبلیغات را از یک بازی شانسی به یک استراتژی هدفمند تبدیل کند.

مسابقات اینستاگرامی یکی از راه‌های فوق‌العاده برای افزایش بازدید پست اینستاگرام هستند. شما می‌توانید از مخاطبان بخواهید برای شرکت در مسابقه، پست شما را لایک کنند، کامنت بگذارند یا دوستانشان را تگ کنند. این تکنیک به افزایش تعامل کمک می‌کند و باعث می‌شود پست شما به افراد بیشتری نمایش داده شود.

نکات بالا تنها فرمول‌هایی موثر هستند که اگر با خلاقیت ترکیب شوند، اثر‌گذاری‌شان صد‌برابر می‌شود. برای افزایش بازدید ریلز اینستاگرام از ترند‌ها استقبال کنید و آن‌ها را به کسب‌و‌کارتان ربط دهید. تمپلیت‌های آماده به شما کمک می‌کنند تا بدون نیاز به برنامه خاصی، ریلز‌های با کیفیت تولید کنید. پس اگر می‌خواهید افزایش بازدید اینستاگرام را سریع تجربه کنید، تبلیغ کنید. هشتگ‌ یکی از کاربردی‌ترین ابزار‌ها برای بالا بردن بازدید اینستاگرام است که افراد مرتبط را به پیج‌تان سرازیر می‌کند.

امروزه با محبوب تر شدن شبکه‌های اجتماعی، همه‌ی ما با هشتگ‌ها آشنا شده‌ایم. هشتگ‌ها فقط یک کلمه نیستند، می‌توانند باعث افزایش بازدید شما اینستاگرام شوند و حتی آینده کسب و کار اینستاگرامی شما را تحت تاثیر قرار دهند. اگر از خودتان می‌پرسید چگونه بازدید پست اینستاگرام را بالا ببریم، استفاده از هشتگ‌ها پاسخ مناسبی برای سوالتان خواهد بود. طبق الگوریتم اینستاگرام در نیم ساعت اولی که پست را منتشر می‌کنید، پست شما را به ده درصد از فالوورهایتان نشان می‌دهد و اگر تعامل خوبی را از این ده درصد دریافت کردید، پست شما را به بقیه کاربران نشان می‌دهد. اگر ده درصدی که اینستاگرام پست شما را به آنها نشان می‌دهد، فالوورهای فیک شما باشند، نرخ تعامل آن صفر می‌شود و مانع افزایش بازدید پست اینستاگرام شما می‌شود.

تبلیغات در اینستاگرام https://www.hamyarit.com/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%9b-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1/
تبلیغ در اینستا