دسته‌بندی نشده

HHS در حال راه اندازی یک کمپین ملی برای تبلیغ واکسن ها با تبلیغات YouTube است



تبلیغاتی که قرار است از این پلتفرم ویدئویی پخش شود شامل کلیپ هایی از یک ویدئوی خدمات عمومی با مدت زمان 6 دقیقه و 30 ثانیه با حضور دکتر آنتونی فاوچی ، استفان هان ، کمیسر غذا و دارو و مشاور عالی علمی برای عملیات Warp Speed ​​است. دکتر Moncef Slavey توضیح می دهد که چگونه واکسن ها تأیید شده اند ، چگونه بیماری هایی مانند آبله و فلج اطفال در گذشته شکست خورده اند و این واکسن چگونه می تواند به ایالات متحده کمک کند تا همه گیر ویروس کرونا را شکست دهد. این تبلیغات منجر به فیلم کامل با فاوسی و سایر متخصصان مراقبت های بهداشتی می شود.

HHS قصد دارد 250 میلیون دلار در یک کمپین آموزش ملی برای تبلیغ واکسن در هفته های آینده هزینه کند. این تبلیغات که از هفته آینده آغاز می شود ، در سیستم عامل های دیجیتال و رسانه های اجتماعی ارائه می شود. به گفته یک مقام دولت ، هدف این کمپین کمک به “آماده سازی ملت برای واکسن در صورت موجود بودن برای توزیع عمومی در سراسر ایالت” است.

برنامه ریزی برای یک کار آگاهی آموزشی از تابستان آغاز شد ، اما هنگامی بحث برانگیز شد که برنامه های دولت فدرال برای صرف 15 میلیون دلار در یک تبلیغات تبلیغاتی با استفاده از افراد مشهور که برای “شکست ناامیدی” از ویروس کرونا طراحی شده بود ، علنی شد. دموکرات ها این ایده را تلاشی برای ارتقا President رئیس جمهور دونالد ترامپ قبل از انتخابات عنوان کردند.

دبیر HHS الکس هازارد به کنگره گفت که او “بازنگری استراتژیک کارزار آموزش بهداشت عمومی” را در پاسخ به س questionsالات در مورد برنامه های اولیه برای داشتن یک استراتژی متمرکز بر تأثیرگذاری در جلسه استماع کنگره 2 اکتبر ، دستور داده است. این بررسی در 13 نوامبر توسط این بخش به پایان رسید.

یک مقام دولت گفت: این بخش اکنون استراتژی تبلیغاتی خود را به رویکرد “علمی-بنیادی” تر تغییر داده و در حال کار بر روی یک استراتژی “خلاقانه” جدید برای “واکسیناسیون مبتنی بر تمرکز ، نظرسنجی های عمومی و تحقیقات ثانویه” است.

مقامات بهداشتی ابراز نگرانی کرده اند که هیچ برنامه آموزشی ملی یا تبلیغاتی برای کمک به ترویج ایمن واکسن ها ، ارائه اطلاعات و منتظر ماندن مردم برای دریافت واکسن وجود ندارد.

یک مقام بهداشت در رابطه با عملیات Warp Speed ​​گفت: “برای این دولت ، واکسن گلوله نقره ای است. اما آنها به مردم توضیح نمی دهند که باید صبور باشند.” “چه اتفاقی می افتد وقتی جمعیت زیادی در 15 دسامبر حاضر می شوند و واکسن می خواهند؟ به همین دلیل ما به یک م educationalلفه آموزشی نیاز داریم.”

بیشتر استراتژی ویروس کرونا در دولت ترامپ متمرکز بر تولید و توزیع سریع واکسن ویروس کرونا است. دولت تمایلی به اجرای اقدامات بهداشت عمومی دیگر ندارد ، مانند دستورالعمل ملی و اقدامات تعلیق بیشتر ، برای مبارزه با افزایش تعداد موارد Covid-19 در ایالات سراسر کشور.

اما با نزدیک شدن به آخرین مهلت FDA برای صدور مجوزهای اضطراری برای واکسن های Pfizer و Moderna ، استراتژی دولت برای آموزش مردم در مورد واکسن عقب مانده است.

این واکسن یک استراتژی موثر در زمینه بهداشت عمومی است. این دارو عملا بیماری هایی مانند آبله و فلج اطفال را از بین می برد و از بروز سایر بیماری های جدی در سراسر جهان می کاهد. اما نکته کلیدی در استفاده از واکسن برای مبارزه با بیماری بسیار واگیر مانند ویروس کرونا این است که همه باید آن را مصرف کنند تا قسمت بزرگی از مردم بتوانند در برابر آن ایمنی ایجاد کنند.

فكوي در يك ويدئوي PSA گفت: “يكي از پيروزي هاي بزرگ علم پزشكي در مبارزه با بيماري هاي عفوني واكسن است. اين باعث نجات صدها و صدها و صدها ميليون انسان شده است.”


منبع: thoughts-news.ir

دیدگاهتان را بنویسید

Comment
Name*
Mail*
Website*