نمودار گشتاور بعد از نصب هدرز – صفحه 4 – تیونینگ تاک

قصد نصب هدرز رو پراید رو داریم. کارگزاشتن هدرز یکی از از بهترین تعیین ها خواهد بود.در واقع بخش مضاعف متعددی از صدای تولیدی پیشرانه توسط لوله ها و منبع های اگزوز منتشر میشوند. استحکام و میزان مرغوب بودن این قسمت زیاد اهمیت بوده و به منزله ی واشری می باشد صاف و فارغ از هرگونه موج و خوردگی که محکم در جای خویش قرار گیرد ، پورت فلنچ می بایست یه خرده بزرگ تر از دهانه ی لوله باشد . هدرز بر طبق اصول مکانیک سیالات طراحی و ایجاد میشود.این قطعه همان منیفولد چندراهه هست که در آن ، به جهت هر سیلندر یک خروجی منقطع تعبیه شده است.این دستور سبب می‌شود تا به محض احتراق و ذیل رفتن پیستون، دود حاصل از احتراق در باطن موتور بتواند فارغ از هیچ مزاحمت یا مقاومتی از محفظه سیلندر خارج و وارد سیستم اگزوز شود.در حیث گرفتن خروجی های جدا از هم تخلیه به جهت هر سیلندر موجب کاهش مقاومت و فشار وارده بر دیوارهها و مجاری خروجی و تخلیه تمام و پر سرعت دود شده که همین عمل تاثیری مستقیم بر خنک سازی موتور و بلوک های سیلندر دارد. شباهت عینی فضای داخلی پارس کلیدی ۴۰۵ می تواند یک امتیاز منفی برای این اتومبیل باشد به طوریکه داشبورد در درون کابین تقریبا به عبارتی پژو ۴۰۵ هست ولی دارای یه خرده تغییرات(البته در گونه های جدید پژو پارس داشبورد جدید و پژو 405 داشبورد جدید) گهگاه زمان ها نمی اقتدار تفاوت چندین میلیون تومانی همین اتومبیل را با پژو ۴۰۵ شعور کرد البته به هرحال راحتی بخش اعظم صندلی ها، امر پذیری برتر، طراحی مطلوب غربیلک فرمان، کارایی خوبتر جعبه دنده و کلاچ از پاراگراف چهره ماشین تغییراتی هستند که این برتری نسبی را به جهت همین ماشین آماده کرده است. همچنین بهرهمندی از رنگ بژ در تریم داخل کابین پژو پارس ال ایکس موجب رضایت عمده مشتریان شده البته پلاستیکهای خشک به کار رفته در داشبورد و رودریها خیلی زود ذوق کاربران را نابینا خواهد کرد. بدترین و بی میزان مرغوب بودن ترین اتومبیل دنیا پارس LX موتور TU5 داشپورت تازه علاوه بر بی کیفیتی بدنه و داخل کابین گیربکس اون زمان حرکت یه صدای دلخراشی میده (دوستانی که دارا هستند شیشه رو زیر کنند و به صدایی که از چرخ جلو راننده میاد اعتنا نمایند ) بنده 4 ماه پیش یه پارس lx با موتور tu5 گرفتم تا اکنون 3 توشه گیربکس عوض کردم و دو توشه دیسک و ورقه اما هنوز همون صدای بد رو موقع حرکت داره مجدد هم تو نوبت بده بستان گیربکس هستم . چندتا دیگه عیب هم داره که من روم نمیشه بگم دو بار نیز گلایه کردم یک بار خود کشور‌ایران خودرو یک بار هم اداره صنعت های ولی هنوز به هیچ جا نرسیدم من 4 ماهه این ماشین رو خریدم دو ماهش تو تعمیر گاه بودم حیف یک ریال که بابت این اتومبیل بدید خود نمایندگیش نیز گفتند همین ماشین “آشغاله” واقعا این ماشین مزخرفه خواهشاٌ نخرید. از دید فنی خودروی پارس به تیتر یک برگ پیروز برای سوله محسوب می شود در صورتی سازنده می تواند در موقعیت یگانه بها همین محصول را قلیل و دوچندان کند تا نتیجه های اقتصادی بهتری را بدست آورد. هدرز ها را میتوان بر مبنا ظاهری که دارند، در دستههای متعدد دستهبندی کرد، بنابراین کمپانی تولید کننده بایستی اهمیت دقت به نکتههایی زیرا مشخصات موتور و فضایی که در اختیار آن است، یک دسته از این قطعه را طراحی کنند. گرچه شرکت کشور ایران خودرو رغبت به تغییر طرح بدنه پژو پارس ال ایکس نداشته البته حساس طراحی داشبورد جدید، سعی خود را در به دست آوردن دل مشتریان همین متاع به فعالیت بسته است. اما پس از مدتی شرکت کشور ایران ماشین این موتور را بر بر روی ماشین های ایرانی دیگری مثل ۴۰۵، مارس، رانا، ۲۰۶ صندوق دارو ۲۰۷ با صندوق و بی صندوق قرار دهد و آن ها را به این موتور مجهز کند. این عیب در تعمیر قسمتهایی مانند دینام کاملاً مشهود هست که در پایینترین قسمت پیشرانه قرار دارد. برای مثال باز کردن قطعاتی نظیر پمپ هیدرولیک و یا دینام همین پیشرانه کمی طاقت فرسا و زمانبر هست و همین در حالی هست که قطعهای مانند دینام را در عمده پیشرانهها در دسترس قرار میدهند. پیشرانه TU5 مقداری به جهت تعمیرات بددست و بدقلق است. هدرز یک قطعه از اگزوز بهحساب میآید که می توان آن را جایگزین منیفولد چدنی فابریک موتور کرد که به دلیل طراحی بهتری که به جهت آن در حیث گرفتهشده، کاهش مصرف سوخت و بهبود اقتدار خروجی موتور را در پی سمند تیوفایو فروشی خواهد داشت. پاسخ اصلی این سوال در قیمت تمام شده بیشتر یک هدرز نسبت به منیفلد دود چدنی است. پژو پارس نسبت به تعداد زیادی از خوودرهای داخلی، آپشن و امکانات بیشتری دارد و اهمیت دقت به ارزش مناسبی که دارااست آیتم بهتری برای خرید فی مابین رقبای ایرانی خویش محسوب میشود. پس از ایجاد همین خودرو در طی چندین سال اول اساسی اسم پرشیا یا این که پارس مدل جدیدی به اسم پارس ELXطراحی و ساخت شد که از حیث ظاهری تغییرات متعددی نکرد و تنها مقداری آپشن های ماشین افزوده شد البته موتوری نو و مالامال قدرتی برروی این خودرو قرار گرفت (خودرو پارس موتور زانتیا) و سواری اصلی آن را دیدنی تر نمود اما بازهم همین مدل نسبت به امکاناتش ارزش بالاتری بخود گرفت. وقتی که شما همین مقاله را دوست داشتید، مایل به دیتاها بیشتری در رابطه حساس تیوفایو ثبت نامی وب تارنما خویش باشید.

حتما بخوانید:
جی پی اس دنا پلاس، ضامن امنیت خودروی شما
hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum bayan escort - vip elit escort lyft accident lawyer html nullednulled themesViagraAşık Etme Büyüsüsugar rush oynabomb bonanza oyna