هیوا راد، مدیرعامل گروه سرمایهگذاری هیراد یکی دیگر از مدیران حاضر در همین تماشا بود که در کناره آن به ارائه نقطهنظرات خویش درباره کار پلتفرم تبلیغات آنلاین یکتانت پرداخت و گفت: «باتوجهبه کار من در زمینه بازارهای مالی در سالیان اخیر، یکی از از دغدغههای اخیر ما موضوع تبلیغات آنلاین در بازار طلا بوده هست و همیشه به دنبال همین بودهایم تا حیاتی امداد همین زمینه به توسعه و گسترش بازار خود در دیگر شهرهای سرزمین باشیم. برگه این دکان تا مدتها تنها یک یا این که پست در ماه منتشر میکرد. برگه فروشگاه رفاه به عنوان اسپانسر گروه والیبال مدتی تبلیغات خود را بر بر روی بازیهای مجموعه والیبال گذاشت اما دارای به دست آوردن نتیجه های ضعیف گروه والیبال در مسابقات جهانی، این کار را متوقف کرد. در همین عصر علاوه بر ابزارهای کاربردی دیجیتال مارکتینگ، هر مبحث دیگری که به ذهنتان رسد را نیز بررسی کردهایم. با همین وجود برای وصال به این اهداف، لازم است که علم بازاریابی دیجیتال و مهارتهای گوناگون آن را به اعتنا یاد بگیرید و از ابزارهای مختلف آن به کارگیری کنید. از مهمترین شاخهها و ابزارهای دیجیتال مارکتینگ میتوان به تبلیغات در گوگل، خدمات سئو، طراحی وبسایت، ساخت و بازاریابی محتوا، بازاریابی درونگرا، بازاریابی در شبکههای اجتماعی، نشانی اینترنتی مارکتینگ و ویدئو مارکتینگ اشاره کرد. در همین حال، کارشناس وب مطمئن می شود که ویترین های فروشگاه دیجیتال شما فعال هستند. برای پیدا کردن بهترین کمپانی های دیجیتال مارکتینگ کشور ایران می بایست تحقیقات گسترده ای انجام بدهید تا بتوانید عبور خود را به دست متخصص ترین دیجیتالمارکتینگ بسپارید و انتظار تخصصی انجام شدن کارتان را از او داشته باشید. متخصص بازاریابی عملکرد کمپین های بهینه سازی سایت برای گوگل و SEM را مدیریت می کند تا سبب به فروش و تجارت شود. کیانینژاد، رئیس مارکتینگ هلدینگ آریس، یکی دیگر از مدیران حاضر در همین بازدید، کلیدی اشاره به همکاریهای پیشین خود کلیدی مجموعۀ یکتانت از قابلیت مشاهده حضوری و آشنایی از نزدیک اهمیت همین تیم ابراز خرسندی کرد و گفت: «تصور نمیکردم فضای همین کسبوکار تا همین اندازه بزرگ و فراگیر باشد. ورقه فروشگاه جانبو یکی از اساتید تبارک در راستا تقلید محسوب میشود! مورد قضیه همین وجود ندارد که کسبوکاری که خواستار راهاندازی یک کمپین تبلیغاتی است، بزرگ باشد یا این که کوچک؛ مسئلهی مهم اینجاست که ایجاد یک کمپین تبلیغاتی موجب می گردد در ذهن مخاطبان بمانید. صاحبان کسبوکار چه یک برند دارای شهرت و محبوب را در اختیار داشته باشند که خواستار راهاندازی یک کمپین تبلیغاتی برای آن باشند و چه چاپ کننده دیجیتال باشند، میتوانند از پیشنهادهای جذاب، کاربردی و تأثیرگذار دیما سود ببرند. کمپین تبلیغاتی دامستوس یکی از صدها کمپین تبلیغات دیجیتال اجراشده به وسیله دیما برای برندهایی دارای محصولات فیزیکی بود که به موفقیتهای مهربانی دستیافت و خوشبختانه مدیران بازاریابی این برند را به هدف ها خود از اجرای آن رساند. چرا کمپین تبلیغاتی اهمیت است؟ بررسیها نشان میدهد برگه اینستاگرام مغازه عرش کوروش اساسی توجه به پارامترهای متعدد سکو اول در میان فروشگاههای زنجیرهای به خود اختصاص دیتا است. صفحه دکان رفاه داری فالوئر بیشتری نسبت به بقیه فروشگاههای زنجیرهای هست که اما کهن بودن عمر همین فروشگاه نسبت به سایر رقبا؛ همین مسئله را توجیه میکند. پرواضح هست که هدف از راهاندازی کمپین تبلیغاتی ضربه زدن به سایر کسبوکارهایی که در حوزهی مشابه فعالیت می‌نمایند نیست، بلکه یافتن کسانی میباشد که بتوانند بیشترین بهره را از کسبوکار تبلیغدهنده ببرند. قرار بود به 40 نفری که حساس بیشترین فاکتور خرید هستند؛ 40 عدد انار طلا هدیه داده شود. در دربین صفحه ها حیاتی فالوئر اکثر از 50 هزار نفر؛ نرخ تعامل اسمان کوروش حیاتی 1.2٪ می باشد که در جايگاه اولیه قرار گرفته. 83 درصد فالوئرها افق کوروش واقعی هستند که هیچکدام از فروشگاههای زنجیرهای همین جايگاه را ندارند. • پارامتر دیگری که افق کوروش را در جايگاه نخستین قرار میدهد، میزان تعداد افزایش فالوئر است. طرز چینش پستها؛ استوری و خلاصه همه چیز عینا مشابه کاغذ مغازه آسمان کوروش است. • حیاتی وجود آنکه که کاغذ همین دکان از نظر تعداد فالوئر مرتبه سوم را به خویش اختصاص داده ولی از حیث تعداد فالوئر واقعی سکو اول را دارد. به علاوه بازاریابی هزینههای زیادی را به همپا داراست و به کارگیری از مهارتها و امکانات دیگران در این فضای برد-برد، می تواند ضمن ارتقا فروش، هزینههای بازاریابی زیادی را صرفهجویی کند. مدیر پیج اینستاگرام در اصفهان نیاز به دقت و تخصص به اندازه دارد. ولی که صرفا آشنایی آن ها به اندازه نمیباشد و بایستی بدانیم که با به کار گیری از کدام ابزار، میتوانیم از رقبای خویش پیشی بگیریم. همینطور ذکر همین نکته خالی از مهربانی نیست که ازدحام مضاعف یک تارنما و بازدید از یک پست تبلیغاتی درصورتیکه از سوی مخاطب واقعی نباشد، هیچ معنایی دربر ندارد. کمپینهای تبلیغاتی میتوانند افزایش آگاهی از برند، معرفی یک متاع یا خدمت نو را هدف بگیرند یا این که فروش یک کالا یا این که سرویس یگانه ارتقا داده یا این که مشتریان را ترغیب کنند که در فهرست ایمیلها ثبتنام کنند یا این که از بقیه پیشنهادهای بدون پول برخوردار شوند. چنانچه شما همین نوشته آموزنده را دوست داشتید و می خواهید داده ها بیشتری در آیتم دیجیتال مارکتینگ قابل انعطاف افزار لطفا از تارنما ما دیدن کنید.

ایندکسر