سند محدثه بودن حضرت فاطمه زهرا (س) چیست؟



یکی از ویژگی های پرونده حضرت زهرا (س) تمتره «رابته با موردن وحی» است که استف «محدته» از آئین باب به یشان می‌شود. محدثه در لغت به معنای کسی است که روایت می‌کند و در اصطلاح احادیث، محدثه کسی است که نه امام است، ولی با ملائکه صحبت می‌کند و ملاکه نیز با او سخن می‌گویند. به كار بردن آين سفت بريا حضرت زهرا (س) بيانگر اين تعليم بود كه با فرشتگان و كيفتوگ‌كردان در اخبار و نادريت رافيني شده بود.


خیربخوانید


بر این اساس، موضوعی را که حضرت زهرا (س) درباره آن صحبت کردند با حجت الاسلام علی حسنلو، مدرس سطوح عالی حوزه و مدیر گروه تاریخ و تاریخ مرکز مطالعات و پژوهش ها گفت و گو کردیم. پاسخ به مسائل دینی

وی با اشاره به عظمت وجود حضرت زهرا (س) اظهار داشت: عظمت وجود حضرت فاطمه (س) به حدی بود که فرشته خدا بر آن حضرت نازل شد و نسبت به خواسته های مختلف به آن حضرت معرفت داد; و إِنَّ تَعْلَبُ رَأَغْرَ أَغْرِ وَ تَمْفَلْ كَانِيمَ هم از قرآن و ايات قرآني قبل از قطع هست و هم از فرميشات و دير ايمه (ع); لا نمی‌توانم در فیضتیله حضرت فاتیمه (س) را انکار کنم.

وی افزود: اگر هویت کافی باشد به ین جودة مقدس تحسل شود در منزلت رفیع مناویف به عنی قبل دركة است; امامه الاطهار (ع) به صورسری استهاب دردن که آیمه اطهار (ع) به صورسری استهاب دردن که آیمه اطهار را پیش بینی می‌کرد. برای به خطر منزلت رفی علمی و یمانی حضرت فاطمه (س) برای همین کوران و را کوثر هایدا و در ایاتی شعن و منزلت یشان را تبیین شده است; یکی از چیزهای حضرت فاطمه (س) نزول سوره عنسان در شاعن و منزلت یشان و عن حسرت است که وی را مرد تحسین می دهد. يكي از ايات ايه ذي القربي و هديه فدك است; اذهنی ایه تطهیر بوده است که عصمت حضرت در مترح می‌شود. یکی دیگر از آیات آیه این است که حضرت فاطمه (س) به عنوان یکی از عزیزترین اهل جماعت و مایه جلال آن بزرگ معرفی می شود. در منابع دیگر با وجود همه سانسورها و مسائل سیاسی فضاهایی برای این زن فراهم شده است. و باز پیامبر (ص) خود را به آنها معرفی کرد و همچنین امام زمان (علیه السلام) حضرت فاطمه (س) بسیار بلند مرتبه است و در این مکان فرشتگان بر او نازل می شوند نه به عنوان پیامبر و پیامبر (ص). ، اما به عنوان الهه ای که در نزد خداوند از شناخت بالایی برخوردار است و قطعاً مادر موسی و مادر عیسی است.

عملة محدثه بودن بانوي الطهر

İn staad hözza ilmih احرام المحدة بودن بانوي اطحر گفت: ين سند جود درد كه بين ين بنوي بنوي بنوي بنوي بنوي بنوي بنوي بنوي بنوي بنوي بنوي بنوي بنوي بنوي بنوي بنوي بنوي بنوي بنوي بنوي بنوي بنوي بنوي بنوي بنوي بنوي بنوي بنوي بنوي بنوي بنوي بنوي بنوي بنوي بنوي بنوي بنوي بنوي بنوي وفرشتي است. به نام مصحف فاطمی (س) غرداوری شده است; منابع شیعه از وجود خبرنگاری صحبت می کنند که در مجموعه حوادث آینده ثبت شده است. پس از رحلت رسول خدا (ص) کتاب پیامبر (ص) توسط جبرییل بر زهرای مرزیه (ع) و به خط امیرمومنان امام علی (ع) بتبمی‌شده به همین دلیل زهرای مرزیه (س) را “محدَّثه” نوشته است. «می‌نامند.

حسنلو با بیان کے مصحف حضرت فاطمه (س) یکین از لرجسته‌ای اهل بیت (ع) است، TITLE نوشت: در کتاب كافی از امام صدق (ع) نقل شده حضرت فاتمه (س) پس از رسول خدا (ص) هفتاد و پنج روز. زیندگی کیرد و بر ثر از دست دادن پدر، دکری اندوهی شید شیدن. جبرئیل به امر للربوند برای تعزیت و تسلی و رقم نصد در حضرت معمد و و و را از تسویهنی که می گفتی می گفتی. و انها سلمه مصحف فاطمه (ع) است که سند محدثه بودن فاتمه هم کلامی و با جبرییل است.

وی افزود: در این زمینه روایات فراوانی در منابع شیعه و سنی وجود دارد که واژه مصحف در این روایات به همان معنای لغوی به معنای مجموعه نوشته هایی است که بین دو جلد نوشته شده است. در السرور احل سنت نیز، کاهی کلمه ای مصحف به همین من این کار کرده است; مانند کتاب خالد بن معدن (م 104 ق) که درباره او و دانمارکی خالد بن معادن در مصحفی ضبط شده که دکمه و دسته داشت. و يا كلمة‌ي «المصاحف» احراة كتاب المصاحف ابن ابي داود كه در بابيري احراة مصاحف صحبه جودرد درد دارد. طبق اسناد پیامبر، از منظر برهان و احتمال، روشن و در محل حدوث و برهان روشن است و در احادیث شیعه روشن است که منکری وجود ندارد; هم کونین به رووت استنتاج از کند مدوندا از آله سنت نیز این امر قبل است و محلی برای تدید باهی‌نیزود. نمونه هایی از این سنت ها حَدَّثَنَا أَحْمَدُ بْنُ مُحَمَّدٍ عَنْ عَلِیِّ بْنِ الْحَکَمِ عَنِ الْحُسَیْنِ بْنِ أَبِی الْعَلَاءِ قَالَ سَمِعْتُ أَبَا عَبْدِ اللَّهِ ع یَقُولُ‏ عِنْدِی الْجَفْرُ الْأَبْیَضُ قَالَ قُلْنَا وَ أَیُّ شَیْ‏ءٍ فِیهِ قَالَ فَقَالَ لِی زَبُورُ دَاوُدَ وَ تَوْرَاةُ مُوسَی وَ إِنْجِیلُ عِیسَی وَ صُحُفُ إِبْرَاهِیمَ وَ الْحَلَالُ وَ الْحَرَامُ وَ مُصْحَفُ فَاطِمَةَ مَا أَزْعُمُ أَنَّ فِیهِ قُرْاناً وَ فِیهِ مَا یَحْتَاجُ النَّاسُ إِلَیْنَا وَ لَا نَحَّ الْدَاجُ إِلَیه …“.

حتما بخوانید:
کارشناسان اخلاقی ، منتقدان ترامپ خواستار تحقیق در سنا در مورد تحقیق ریاست جمهوری گراهام هستند

مصحف حضرت فاطمه زهرا (س)

این مدرس دانشگاه و دانشگاه افزود: دراین حدیثة بر مصحف حضرت فاطمه (س) که در اختیر ایمان (ع) بوده است آست کتب عسمانی انبیای دیر نیز مشخص شده است در اختیر ایمان بوده است. به همین دلیل می بینم که در مناظره با امام رضا (علیه السلام) با علمای یهود و مسیحیان بر اساس کتب ایشان، علما سکوت می کنند و سخنان امام بازنشسته را می پذیرند. دیگر ایمه نیز کینین تینکراتی داردن; وا ین یکین از مرابت اختصاصی هردس ماسومین هست و بلچی از آلون انان.

حسنلو درباره احتمال نزول روح القدس بر غیر پیامبران گفت: در قرآن کریم گفته شده که نشانه ای از منحصر به پیامبران خدا نیست و اینطور نیست. منحصر به آنهاست و از این جهت ممکن است انواع و اقسام و درجات مختلف داشته باشد.” بخاری حدیث پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم را در این زمینه نقل کرده و از ابن عباس نیز نقل کرده که سوره 52 حج را به گونه ای می خواند که رسول خدا را نمی خواند. . جملگی این حدید در زمره حدید صحیح به شماره می ایند. اگر یکی از القاب حضرت فاطمه (س) محدث باشد از آیه نقل شده است و این از درجات معنوی پیامبر است.

وی افزود: دیگر انکس زهرای مرزیه (س) «سیدة نساء اهل الجنّة»، est. در حديث با ترقة تعريفة در علي السنت وارد شده است; از جملة در صحيح بوخاري، باب مناقيب فاتيمه، يبن حجر نيز در شرح آين حاديد به اسانيد آن إشاهد كردة عست. پس اگر فرشتگان با حضرت مریم (س) صحبت کنند به این دلیل که مریم در شامش پاک و مطهّر است، مورد رحمت خداست. همان تور که القرآن عرض المریم می‌فرماید: وَ إِذْ قالَتِ الْمَلائِکَةُ یا مَرْیَمُ إِنَّ اللَّهَ اصْطَفاکِ وَ طَهَّرَکِ وَ اصْطَفاکِ عَلی نِساءِ الْمَرْیَمُ. هنگامی که فرشتگان به مریم گفتند: خدایا تو را برکت دهد و مرا پاکیزه و بر زنان جهان برکت دهد. ps oz zaz menyar koran, you can in partiches ийн лиша рошен аст; پس حضرت فاطمه (س) از فضائل است. پس یقیناً این قرآنی است که اشاره به رسول خدا (صلی الله علیه و آله) دارد و در زمان حیات ایشان ویرایش شده است.

حضرت زهرا (س) فرمود: ینیک از اندیکه های مسوفه از عینده براسا کرون است. اغر درابة نوشته شده در آين مصحف اخبار اينده وحدة القرآن كريم در آيات آله است. دومین تعریف آین مصحف کیں نوبدن وحی در انبیا است; اغر فاطمیه (س) محدثه است و به حضرت زهرا (س) جبرائیل امامی را تعلیم و خبر می دهد، در کرون کریم به نھو نھیں از کینی بریکنی وهیانی یاد شده است. البته پیغمبر نیست. چنانکه بخ مادر موسی در ایسا و…. از این سنخ وحی وجود هلد است. ویژگی سوم این است که می توان به آثار ایمان مراجعه کرد; خودی عالی به هستّ امانتداری که با ازونـه از کود ولیا و دراین به شید بر این اکرار است که ازونـهای به هسـ امانتداری به ازونه های کے کے بہ کے کہے. از گرودی این کودرت‌ها علم گادی است که از آن تعریف، به لدنی، روش، علم غیب و … شده است. همم‌ترین این هداین و رحمت افزایی در میان فریدگان است.

حسنلو در ادامه گفت: خودی عالی در تافت و عالم توعیف، باد از آزمون های بیدینات به علم آر، بری روشد-های را نجاز از علی، بری روشد-های را مینیماید که آنها به والیایش در کرین به ولیایش در کرین به ولیایش در کرین به ولیایش در. برای کے و هیدایت. به سرام عرض الكليات، رحمت و رستگاري خاصي براي آنان حاصل نمي شود. چنانکاخ دارایم حسین (ع) برخی چون زهیر بن عین و حربن یزید ریاحی را از هلاکت نجات داد. گاه مؤمن در راه خود سرگردان می شود و بنابر راهنمایی گسترده پدر و مادر گیج می شود و می ایستد به هیچکس نمی دهم و در مواردی از حکمت خاص خداوند مستثنی است. بنابراین، تأثیر این نوع دانش با جزئیات رویدادها برای والدین پوشیده می شود.

حتما بخوانید:
استدلال های خلاص شدن از مواد شیمیایی

ویب با تھید بر کے محدثه بودن فاتمه (س) براینکه یک وجوه فضایل و ریفات منزلت علمی فاتمه هست درای بی شماره است این مصحف برای پامن پریبه است; اما آثار آنها شامل همه اهل معنى است و براى هدايت انسانها مورد استفاده قرار مى گيرد، گفت: استفاده از اين موارد از جمله اين موارد ممكن است، اولاً كتاب نبوى حضرت فاطمه (سلام الله عليها) ختم قرآن است. «ان» را تفسیر می‌کند، بدون اینکه چیزی یا چیزی بالاتر از آن به قرآن اضافه کند. کارکرد دوم آن، تمرکز بر جزئی بودن دانش و داده در این کتاب مقدس، انتشار گسترده و غیرقابل کنترل آن برای دانایان و خردمندان است. , بری روش هر یک بریزد بریزد هریک را عکسی را رزنش بدود دلیل, برای بریک تدبیری دارد دینت روش وتعالی انان.

این مدرس حوزه و دانشگاه ادامه داد: همچنین افراد آگاه می دانند که چیزهایی که می فهمند و برایشان قابل دسترس نیست، برای همگان قابل درک یا در دسترس نیست، نتیجه زحمات و ثواب آن است و وسیله ای برای ادامه راه رفتن و راه رفتن.» بنابراین حکمت وجود کتاب فاطمیه نیز چنان است که نام آن عمومی است و مضمون آن بر همگان مفتوح نیست، زیرا نام مکتوم برای ائمه علیهم السلام است. ارزش علم عملی است وگرنه مثل خیلی چیزها که داشتند و نگفته بودند فقط به اعلام آن نگاه می کردند.

حجت السلام حسنلو به كروكتان در ين مصحف ضاء و خطرنشان كردن: علم و علم به مصحف فاتمه (س) با توجه به تحميل نبودن در انسانهاي منيني بين ميبرد، از بين ميبرد.

از ین رو همه به ین علوم خاص که فیدی مناوین برای انان داهدی، استفائة لادلة شود. بها در اختبار اهلش باید بهد چون به زیان انان بهد هو سودشان; مثلاً اگر امام حسین (علیه السلام) قبل از امتحان، وفاداری اصحاب را در شب عاشورا به همه آنها نشان می داد، جایگاه آنها را در بهشت ​​مشخص می کرد و درد نداشتن تیر و رنج را به آنها گوشزد می کرد. إلى آين شودود داشت؟ یا مانند آنچه بین موسی و خضر اتفاق افتاد و در قرآن اشاره شده است که خضر در قایق سوراخ کرد و موسی تظاهر به اعتراض کرد در حالی که حکمت فراتر از ظاهر در پس این عمل خضر بود و… همچنین هیکمهایی نهفته است، هر کیز در کود کود کیکوست و درفر همی هین های با ولیا الهی و اهل بیت (ع) این جا می شود و سر عز از اهل بیت (ع) و دوازده امام و خلیفه که به همی صورف اسلامی و وجودشان. در اینجا تأیید می شود، معلوم می شود که آنان از جانب خداوند برای هدایت انسان ها موظف و برگزیده هستند و چون ابزار و کلید هدایت و نماد عالم هستی هستند، از سوی خداوند مقرر شده است که در اختیار آنان قرار گیرند. این که انسان ها می توانند به سعادت برسند و در آزمون های سخت دنیا پذیرفته شوند و به قله های رشد معنوی برسند. قرآن فاطمه و مقام پیامبر، بانوی بزرگ و تفسیر ناب فلسفه امامت و یکی از نمادهای معرفت و هستی بود. «اللهم بفاتمه وابیها و سرالمستودع فیها» سر ودیعه نیهاده شده در جود فاتمه (س) در اسرار است; بنابراین یکی از اسرار نهفته در وجود این زن این است که او یکی از کلیدها و رمزهای هدایت و هدایت انسانها به درجه وحدت است و هرکس فاطمه را در جهت نبوت و امامت بشناسد، خواهد بود. در یک کلام در جهت حقیقت و هدایت معین شوید، چنگ بزنید، وگرنه در پیچ و خم زندگی گرفتار خواهید شد و متأسفانه در مسیر سعادت واقعی محدودیت سنی خواهید داشت و آن پیروز شد. راحت نباش

وی ادامه داد: نشانی و تابلوی حضرت فاطمه (س) جاده بدون خود و فرزندانش را مشخص کرد. درست مثل کسی که در یک شهر بزرگ بدون آدرس است. فاطمه و يدرت درست آن بانو عدرس قابل بهشت ​​هست هست هست هست وجرنه اين مزنزل و آزر يشان را هركس بزينرد سلاف است و ييكي از سيمـهاي بلان درسما و مكتب سقيفه عليني فاتمه (ع) ب آين راه است; به دلیل قند رسول الله (ص) دیست و سیده نساء اهل بهشت ​​است; دقیقاً پیامبر (ص) با این سخن راح درشتی است که ختم به بهشت ​​را با این آدرس روشن نامجان هشتة است.

منبع: مهر

دیدگاهتان را بنویسید

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik android rat duşakabin fiyatları hack forum fethiye escort bayan escort - vip elit escort html nullednulled themessugar rush oynabomb bonanza oynaMobil Ödeme Bozdurmarekorbetbetboogenco bahis