[ad_1]

منابع آگاه از بحث های انتقال به CNN گفتند که بایدن بسته گسترده زیربنایی – یک مسئله دو جانبه را که اغلب وعده داده می شود اما به ندرت تحویل داده می شود – به عنوان یک اولویت اصلی قانونی برای اولین سال ریاست خود و انتقاد از برنامه بهبود اقتصادی خود ، می داند. متقاعد کردن تیم انتقالی بایدن ، روسای منتخب خود را از گروه حمل و نقل ، وزارت بازرگانی و اداره تجارت كوچك مانند واحدی می داند كه برای رسیدن به هدف باید سریع و پرخاشگرانه همزمان عمل كند. بایدن پیش از این صحبت با اعضای کنگره در مورد یک پیشنهاد احتمالی ، از جمله رئیس مجلس نمایندگان و رئیس وسیله ، ریچارد نیل را آغاز کرده است.

یک طرح زیرساختی جامع ، تعهدی که به گفته برخی دموکرات ها بعد از تسکین ویروس کرونا در بین لیست اولویت های قانونی توسط بایدن ، دومین وعده های داده شده برای رئیس جمهور منتخب را آزمایش می کند.

بایدن در طول مبارزات انتخاباتی متعهد است که آمریکایی ها را هر چه سریعتر به کار برگرداند ، کاری که یک پیشنهاد زیرساخت متمرکز بر کار می تواند انجام دهد. این طرح می تواند منطقه ای برای کار با جمهوری خواهان باشد ، اصلاحات زیرساختی محتمل ترین منطقه ای است که دو طرف می توانند به آن برسند. و لایحه زیرساخت همچنین می تواند از وعده های بایدن برای مقابله با بحران آب و هوا پشتیبانی کند ، اقدامی که دموکرات ها را تشویق می کند.

یک منبع درگیر در انتقال بایدن گفت: “این سه نهاد از اهمیت بالایی برخوردار خواهند شد. “به طور کلی ، این ایده مکالمه است ، اطمینان حاصل شود که این آژانس ها به خوبی با هم کار می کنند و روابط بین دفاعی زیادی وجود دارد که به ما کمک می کند کارها را سریعتر انجام دهیم.”

این منبع افزود: “من فکر می کنم ما در اینجا می توانیم واقعاً به صورت دو حزب عمل کنیم و خیلی از کارها را به سرعت انجام دهیم.”

خود بایدن در مصاحبه ای با CNN روز پنجشنبه تصدیق كرد كه زیرساخت ها منطقه ای هستند كه می تواند در اوایل دولت خود با جمهوری خواهان كار كند.

بایدن گفت: “موارد زیادی وجود دارد که من قبلاً با چند نفر (سناتورهای جمهوری خواه) در مورد آنها صحبت کردم.” “به عنوان مثال ، یک اجماع غالب وجود دارد که ما باید کارهایی را انجام دهیم که برای مقابله با زیرساخت ها باید روی آنها کار کنیم.”

هنوز مشخص نیست که آیا پیشنهاد زیرساخت بخشی از انگیزه گسترده تر خواهد بود یا یک لایحه مستقل است و انتقال بایدن نمی خواهد به عنوان یک طرح چانه زنی قبل از تصدی مقام شناخته شود.

راه رسیدن به یک بسته اصلی زیرساختی ، و همچنین زمین های اضافی برای Covid-19 ، شامل محاسبات دقیق استراتژیک خواهد بود. تا زمانی که دو مرحله دوم در گرجستان ماه آینده حل و فصل نشود – به طور بالقوه کنترل چریک ها در سنا را جابجا می کند – این محاسبات به طور قطعی قابل انجام نیست.

از یک زاویه ، ترکیب زمین و زیرساخت های Covid به هر شماره این امکان را می دهد تا به رانندگی دیگری کمک کند و به موضوع “ساخت یک بهتر” بایدن کمک کند.

یکی از پیشکسوتان دولت اوباما گفت: “این یک استدلال روشن درباره مشاغل است.”

اما رهبران اتاق ها ، که ماه گذشته شاهد کاهش اکثریت دموکرات خود بودند ، نگران ایجاد بسته ای بیش از حد بزرگ برای موفقیت حداقل در سنا هستند.

یکی از اعضای رهبری مجلس گفت: “انجام آنها با هم باعث ترس بسیاری از جمهوری خواهان به دلیل تعداد زیاد خواهد شد.”

جمال براون ، سخنگوی انتقال بایدن ، گفت که رئیس جمهور منتخب “معتقد است که بخشی جدایی ناپذیر از راه بهبود اقتصادی با یک برنامه زیرساختی است”.

براون گفت که تمرکز چنین طرحی بازسازی “جاده ها ، پل ها و بزرگراه های در حال فروپاشی کشورمان ، ایجاد میلیون ها شغل پردرآمد در اتحادیه ها و در عین حال انتقال ایالات متحده به صفر انتشار گازهای گلخانه ای و سایر موارد” خواهد بود. آینده انرژی پاک و منصفانه “

بایدن بسیاری از نامزدها را برای موقعیت های بالا سنجیده است

بایدن همچنان ارزیابی می کند که چه کسی این سه آژانس را اداره خواهد کرد ،

تعدادی از منابع به سی ان ان گفتند که دو نفر از مخالفان قبلی بایدن – بوتیگیگ و یانگ – برای تجارت در نظر گرفته شده اند. منابع گفتند ، فرماندار سابق ویرجینیا ، تری مک آلیف ، قبل از رد پیشنهاد برای تصدی پست در دولت بایدن ، برای این شغل درخواست داده است.

یک منبع گفت ، در حالی که نام ها همچنان بر سر اینکه چه کسی این آژانس ها را اداره خواهد کرد ، می چرخد ​​، لنس باتومز یکی از رقیبان اصلی برای اداره دولت تجارت کوچک است.

بحث برانگیزترین نام مورد بررسی ، امانوئل به عنوان گزینه ای برای وزیر حمل و نقل است که باعث خشم هم ترقی خواهان و هم گروه های حقوق مدنی مانند NAACP شده است. یک مسئله خاص برای امانوئل کار او در تیراندازی پلیس به لاکوئان مک دونالد است ، که دلیل اصلی وی عدم دستیابی به دوره سوم شهردار بود.
بایدن در معرفی یک کابینه متفاوت: & # 39؛  من تعهد خود را حفظ می کنم & # 39؛

بیدن ، که امانوئل را به عنوان وزیر حمل و نقل منصوب کرده است ، “برای آفریقایی آمریکایی ها در سراسر کشور توهین آمیز خواهد بود. او مردی است که به عنوان شهردار مدارک قتل پلیس را پنهان می کند تا زمانی که دوباره انتخاب شود.”

CNN در ماه نوامبر گزارش داد كه امانوئل به این كار ابراز علاقه كرده و به متحدانش گفته است كه چالشهای زیرساختی این كشور چنان وخیم است كه مردی با تجربه در قوه مجریه و قوه مقننه به عنوان یك سرمایه محسوب می شود.

منابع گفتند که تیم بایدن همچنین گارچتی را برای هدایت بخش حمل و نقل در نظر گرفته است. حمل و نقل همچنین یکی دیگر از مکان های احتمالی فرود بوتگیگ در نظر گرفته شده است.

و گروههای بیرون به تیم بایدن با نامهای دیگری اعتماد می کنند. گروه های مترقی مانند جنبش طلوع آفتاب و دموکرات های عدالت در حال تلاش برای گارسیا “شنیدن” مسیحی جمهوری ایلینوی هستند ، در حالی که برخی اتحادیه ها جان پورکاری ، وزیر حمل و نقل سابق مریلند را که معاون وزیر حمل و نقل اوباما بود تحت فشار قرار می دهند.

تاکنون ، بایدن در کابینه منتخب خود نسبت به سیاستمداران ، کارشناسان را ترجیح داده است و این باعث می شود که در هفته های آینده نام های ناشناخته به عنوان مدعیان اصلی ظاهر شوند.

در همه اینها ، وعده بایدن برای ایجاد کابینه متنوعی که به گفته وی نشان دهنده تنوع ایالات متحده است ، نقش دارد. تا به امروز ، بایدن تعدادی از نامزدهای مختلف را برای سمت های بالا مشخص کرده است ، اما برخی از گروه های مدنی فشار بر بایدن را برای حفظ تعهد خود افزایش داده اند.

بایدن روز پنجشنبه به سی ان ان گفت: “من به تعهد خود ادامه خواهم داد که دولت ، چه در کاخ سفید و چه در خارج از کابینه ، مانند کشور خواهد بود.”

هیجان در تپه کاپیتول

چشم انداز اولویت بندی زیربنایی بایدن مشتاق دموکرات ها در کنگره بوده است ، به ویژه کسانی که امیدوار بودند چنین طرحی پلی باشد که می توانند برای دولت ترامپ ایجاد کنند. اما گفتگوهای زیرساختی با ترامپ و جمهوری خواهان در سال 2019 از هم پاشید و ادعاهای مکرر کاخ سفید مبنی بر اینکه هفته آینده “هفته زیرساخت” خواهد بود ، به یک شوخی برای دموکرات ها و جمهوری خواهان تبدیل شده است.

وی به CNN گفت که در روزهای پس از انتخاب بایدن ، رئیس مجلس نمایندگان و راه های نیل با رئیس جمهور منتخب در مورد جایی که می خواهد در سیاست برود صحبت کرد. این زیرساخت ها به مکانی تبدیل شد که هر دو نفر توافق کردند که شروع کار خوب است.

نیل ، دموکرات از ماساچوست گفت: “آنها می خواهند در این زمینه بزرگ شوند.”

در هفته های بعد ، نیل ارتباط مداوم خود را با کارمندان بایدن حفظ کرد و برخی از پارامترهای اولیه شکل ظاهری یک حساب را بیان کرد. هزینه بسته زیرساختی احتمالاً بین 1.5 تریلیون تا 2 تریلیون دلار کاهش یابد.

نیل پس از گفتگو با بایدن و تیمش به CNN گفت که دوست دارد این طرح “تا آنجا که ممکن است بزرگ باشد” ، اما از دولت بایدن خواست تا با لایحه ای که قبلاً از مجلس بیرون آمده است شروع کند: قانون حرکت به جلو. که حدود 1.5 تریلیون دلار هزینه داشت و شامل یک جز energy انرژی سبز بود. نیل گفت تیم بایدن با این پیشنهاد اصلاح شده است.

مذاکرات بین دموکرات ها و جمهوری خواهان که در سال 2019 از هم پاشید ، هنگامی که گفتگو به چگونگی پرداخت هزینه های این طرح متلاشی شد ، از هم پاشید. ترمیم جاده ها ، پل ها و ایستگاه های راه آهن یک ایده محبوب است ، اما چه کسی این پول را می گیرد و چه کسی هزینه آن را پرداخت می کند همچنان یک مشکل بزرگ است. برخی از کارشناسان صنعت امیدوارند که توانایی پیوند اصلاحات زیرساختی و ایجاد اشتغال در پی فاجعه اقتصادی ناشی از ویروس کرونا بتواند قیمت گران را خوش طعم تر کند.

دموکرات ها افزایش مالیات را برای برخی از پردرآمدترین افراد به عنوان راهی برای تأمین بودجه این طرح پیشنهاد می دهند ، اما بعید است افزایش مالیات حتی برای شرکت ها و میلیونرها از طریق مجلس سنا تحت کنترل جمهوریخواهان محقق شود مگر اینکه دموکرات ها هر دو کرسی سنا را به دست آورند. گرجستان ژانویه میاد

گزینه دیگر افزایش مالیات بر گاز است ، اما اگرچه بیشتر آمریکایی ها با توجه به اینکه قیمت گاز روزانه متفاوت است ، احتمالاً 10 سنت اضافی در هر گالن متوجه نمی شوند ، اما احتمال افزایش مالیات برای جمهوریخواهان دشوار است و چشم انداز افزایش مالیات برای کارگران آمریکایی سخت است که دموکرات ها در بحبوحه یک بحران اقتصادی ببلعند.

همچنین در مورد نحوه لایحه زیرساخت ها بین اعضا اختلاف وجود دارد.

قانون گذاران روستایی احتمالاً بر گسترش خدمات باند پهن در مناطق روستایی ، ساخت پروژه های آب و احیای بزرگراه ها تمرکز خواهند کرد ، در حالی که دموکرات ها در مناطق روستایی به دنبال ایجاد ترانزیت سریع هستند و همانطور که چاک رهبر دموکرات های سنا گفت به طور خلاصه ، هر پروژه باید دارای م componentلفه ای از سیاست های آب و هوایی باشد که جمهوری خواهان احتمالاً آن را پر می کنند.

[ad_2]

منبع: thoughts-news.ir